Voor vragen of ondersteuning? Whatsapp ons op +31302313483
Officiële B&O Dealer
Voor 23.59 besteld = morgen in huis
30 dagen retour garantie
Voor vragen of ondersteuning? Whatsapp ons op +31302313483
Officiële B&O Dealer
Voor 23.59 besteld = morgen in huis
30 dagen retour garantie
Klantenservice

Klantenservice

Heeft u vragen of problemen met uw Bang & Olufsen product? Vul het contactformulier in en wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Uw product niet bij ons gekocht? Geen probleem! Wij kijken graag of we u hiermee kunnen helpen. 

 

 

Neem contact op met ons

* Verplichte velden

Informatie

Bang & Olufsen ter Horst Utrecht

Parijsboulevard 193
3541CS Utrecht
The Netherlands Open in Googlemaps




Veelgestelde vragen

Vragen

1.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u uw pakket op werkdagen besteld voor 18.00 dan sturen wij deze mee met PostNl en dan zal uw bestelling de volgende werkdag in huis zijn. Besteld u in het weekend dan is Dinsdag de eerste afleverdag via PostNl.

Besteld u na 18.00 dan verzenden wij uw bestelling via Red je pakketje. Deze zal dan de volgende werkdag worden geleverd. 

Grote producten zoals de BeoPlay A9 kunnen helaas niet met Red je pakketje verzonden worden. 

Besteld u een televisie met soundbar combinatie? Deze worden met DHL pallet vervoer verzonden en hebben om deze rede 1 dag extra levertijd. 

Heeft u een spoedbestelling of wilt u uw bestelling sneller geleverd hebben dan bovenstaande, neem dan contact met ons op dan kijken wij naar een oplossing. 

1.2 Kan ik mijn product uitproberen?

Dan kan uiteraard! u mag uw product 30 dagen thuis testen. Bevalt deze niet dan mag u deze retourneren. 

Voor retourneren geldt altijd dat het product altijd in originele staat bij ons retour moet worden aangeboden. Dus in originele verpakking, met alle accessoires en zonder gebruikssporen. 

In-ear hoofdtelefoons mogen getest worden, echter mocht u deze willen retourneren dan brengen wij €15 in mindering omdat wij ivm hygiëne de eartips vervangen.   

1.3 Ik heb een defect product kunnen jullie mij hier mee helpen?

Uiteraard! Ook al is het product niet bij ons gekocht dan kunnen wij u hiermee helpen.

Valt het product binnen de 24 maanden fabrieksgarantie dan zorgen wij voor herstel of vervanging. u Kunt hiervoor het product inclusief aankoop nota naar ons toesturen. Wij zorgen dan dan binnen 2 weken het product hersteld of vervangen wordt. 

Heeft u een Bang & Olufsen televisie of audio systeem waar onderhoud of service voor nodig is? neem dan contact met ons op voor een huisbezoek of service afspraak.

1.4 Kan ik bij jullie een product ook ophalen?

Dat kan zeker, doordat wij ook een fysieke winkel hebben in het midden van het land (Utrecht) kunt u de producten in onze showroom bekijken, beluisteren en natuurlijk meteen meenemen. 

Parkeren kan bij ons voor de deur (of in de parkeergarage) Vraag in de winkel even om de parkeermeter aan te zetten. 

 

1.5 Waar vind ik jullie winkel?

Onze Showroom is gevestigd aan de Parijsboulevard 193 te Utrecht. De Parijsboulevard ligt midden in winkelcentrum Leidsche Rijn Centrum waar parkeren voor de deur mogelijk is. 

Neem vanaf de A2 afslag 7 (Leidsche-Rijn centrum) en rij een stukje langs de Wall. na het ziekenhuis slaat u rechts af de terwijde singel op. Na 400 meter slaat u links af de Parijsboulevard op. u Vindt ons na 200 meter links op de Parijsboulevard (parkeer voor de deur) 

Bang & Olufsen ter Horst Utrecht 5 / 5 - Reviews @
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »